Uutinen
Amerikan Nintendon toimitusjohtaja Reggie Fils-Aime on todennut brasilialaisen pelisivuston haastattelussa, että Wiille on vielä luvassa reilusti pelattavaa ensi viikolla myyntiin saapuvan The Legend of Zelda: Skyward Swordin jälkeenkin. Tulevia tuotoksia Nintendo-pomo ei nimeä, ainakaan vielä.
Haastattelussa Reggieltä kysyttiin, mitä Wiille on odotettavissa tulevan Zeldan jälkeen. Vastaus kuului, että luvassa on moniakin hyviä pelejä.