Uutinen

TimeSplitters tekee paluuta

Jaakko Herranen
Monien lämmöllä muistelema PlayStation 2 -aikakauden räiskintä TimeSplitters on tekemässä paluuta kaksi konsolisukupolvea myöhemmin, nyt PlayStation 4:lle.

TimeSplitter Rewindin parissa pakertavan 35:en osa-aikaisen työntekijän tiimiä johtaa Michael Hubicka. Mielenkiintoisen tilanteesta tekee se, että kyseinen tiimi kehittää peliä täydellä tohinalla CryEngine 3:lle vaikka sopimusneuvottelut kyseisen pelimoottorin käyttämiseksi ovat edelleen vaiheessa. Tästä huolimatta luottavainen tiimi on väsännyt uutta TimeSplittersiä jo aikansa ja Hubicka kertookin pelin olevan tällä hetkellä noin 20-prosenttisesti valmis.

TimeSplitters Rewind jatkaa hyvin vahvasti edellisten pelien linjalla, sillä mukana on karttoja, aseita sekä hahmoja kaikista kolmesta PS2-pelistä. Kyseessä olisi täysin moninpelin voimaan luottava tuotos.

TimeSplitters Rewind kehittyy pelattavan alpha-version asteelle näillä näkymin ensi vuoden aikana. Pelin kehitystä voi seurata tekijätiimin kotisivuilla.
TimeSplitters tekee paluuta
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.

HD collection voisi tulla. En ole pelannut pelejä ja voisi, ehkä kiinnostaa kyseinen sarja.

Nyt on niin kova projekti, että odotuksia on vaikea lunastaa. Deus Ex siinä onnistui, onnistuuko tämä?!?

Taitaa olla yksi parhaimmista räiskinnöistä koskaan. Aika isot saappaat pitää täyttää.