Tero Lepistö

Omakuva.jpg

Tero "TeRm0z" Lepistö on pyörinyt foorumilla vakituisesti vuodesta 2004. Vuoden 2010 tienoilla ylläpidon portit avautuivat aina yhtä kiitollisen moderointipestin kautta. Hiljalleen alkoi hivuttautuminen kohti arvostelupuolta, ja sittemmin enemmän tai vähemmän asiantuntevia artikkeleita onkin kerääntynyt jo enemmän kuin jaksaa laskea. Pelaaminen kuuluu edelleen tiiviisti elämään, vaikkakin arjen puristuksessa rakkaalle harrastukselle uhrattu aika pienenee vääjäämättä. Virtuaalimaailmoiden lisäksi suhtautuu intohimoisesti automaailman ilmiöiden seuraamiseen ja yleiseen viisasteluun.

Valitse näytettävät sisältötyypit

Arvostelu

Rokki soi ja saha laulaa

Jälleen on aika harventaa manalan väkeä. Vuoden 2016 Doomin pohjalle rakennetaan suorastaan hengästyttävä jatko-osa niin yltäkylläisen sisältönsä kuin silmiä hivelevän ulkoasunsa puolesta.

Tero Lepistö