Petri Kataja
I am error.
Olisihan tätä voinut testailla jo aiemminkin.
Suosittelen! Mutta en suosittele! Tavallaan kuitenkin! Mutta se elokuva!
Onko tämä Marvel-peli hyvä vai ei, siinäpä oiva kysymys.
Nyt olen nähnyt valon!
Kai sinä tämän pelin muistat, mitä?
Jotta kenenkään muun ei tarvitsisi.
Videopeleihin perustuvia elokuvia ja sarjoja siintää horisontissa, halusi sitä tai ei!
Väittivät Dave the Diveria toissavuoden parhaaksi peliksi! En ole eri mieltä, mutta...
Nyt on se paras aika vuodesta The Long Darkille.
Paha maku jää suuhun, sitä ei käy kiistäminen.
Veljekset lähtevät yhteiselle seikkailulle, tällä kertaa merille, piiiiiitkän tauon jälkeen. Mutta mieluummin olisin ruotsinlaivalla.
Tätä on kuulkaas odotettu suorastaan… rikollisen kauan!
Tämä pieni värkki kulkee hyvin mukana vaikka kavereiden kanssa käytettäväksi.
Tällaisena ei ole Zeldaa ennen nähty! Pelisarjaa tahi itse hahmoa siis.
Älä anna tähtimäärän hämätä, tämä etsiväseikkailu on perin kiehtova epistola!