Petri Kataja
I am error.
Tätä porukkaa voisi sanoa hyvinkin yllättäväksi.
"Olen Giancarlo Esposito ja valmistaudun tuomaan teille hirviömäisimmän roistoni ikinä."
Del Toron uutukaisesta ensimmäistä liikkuvaa kuvaa.
Ryu Ga Gotoku Studion paras peli?
Falcon suuntaa joutomaille.
Ja sitten se huonoin DCEU-raina käsittelyyn. Päästäänkö yhteisymmärrykseen?
Tervetuloa takaisin Los Santosiin, jälleen kerran, uudestaan. Aiemmin ilmoitettua myöhemmin tosin.
Yhden rosmon loppu, uudestaan.
Injustice-elokuvasta liikkuvaa kuvaa!
Kas tältä Wolverine ja kumppanit näyttävät toiminnassa.
Deathloop-kuukausi. Kas näin siihen voi valmistautua!
Jaa, että noin monta peliä gallialaisten kanssa?
Loppuvuosi tuo tullessaan ison kasan uutta pelattavaa! Toimituksemme pähkäili niistä kaikkein kiinnostavimmat nimikkeet.
DC-sarjakuvatalon elokuvauniversumi ei ole päässyt vielä suoranaiseen voittoputkeen, mutta onhan siellä niitä hyviä elokuviakin. Vai onko? Toimituksemme jäsenet kertovat.