Uutinen
DC-sarjakuvahahmojen tähdittämä mätkintäpeli Injustice: Gods Among Us saa uuden lepakkoaiheisen hahmon. Batgirl, eli suomalaisittain Lepakkotyttö, saapuu tappelemaan toisena ladattavana hahmona jo aiemmin julkistetun Lobon lisäksi.
Vielä tarjolla ei ole vielä yhtä kuvaa enempää esittelymateriaalia tulevasta hahmosta, mutta pelikuvalla kyllästetty traileri on luvassa ensi viikolla. Julkaisupäivämäärää mätkijälle ei ole myöskään annettu.