Petri Kataja
I am error.
Pelasin pelisarjan viimeisimmän osan ja harmitushan siitä tuli. Juttu sisältää myös tökerön lyhyen kirja-arvostelun.
Tarjoilija, kuulokkeissani on Switchiä! Vaikka saahan nämä kuulokkeet toki yhdistettyä vaikka mihin laitteeseen.
Jollain sitä odotusta pitää helpottaa!
Tämän sortin pelejä uusille konsoleille kaivataankin! Hauskaa menoa ja budjettihintaan vieläpä.
Viiden tähden Hitman-paketti olisi viiden tähden Hitman-kokoelma lähinnä ilman yhtä seikkaa.
Pelaamaan siitä, kun vielä ehättää!
Kaikki opitaan, kaikki opitaan. Nintendon uutuuslaitteista nimittäin. Mutta miten tällekin pitäisi antaa arvosana?
Kas näin sitä Zeldaa, tai siis Linkiä, mutta myös Zeldaa, halajaa katsella vielä uudemmankin kerran.
No mutta, kyllä tätä on odotettukin.
Olenko huono, mitä?
Taas yksi näitä tilanteita, jolloin ei kannattaisi antaa ennakkoluulojen pilata kaikkea.
Näiden kuulokkeiden avulla ei muututa näkymättömäksi camo-värityksestä huolimatta.
Väittäisin, että ei saman sortin tribuuttia ole aiemmin tehty.
Pelaajan makuun sopiva sisustuselementti.
Nyt on tarjolla jotain aikamoisen uniikkia!