Petri Kataja
I am error.
Linjastotyöläisenä oleminen voi näemmä olla suurtakin hupia.
Vuoden parhaat ovat täällä! Tähänastisen vuoden siis. Turtleseista ja Eldeneistä lähtien.
Tässä lie yksi vuoden paremmista peleistä?
Voiko MIHINKÄÄN enää luottaa? Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.
Ei tullutkaan uutta Need for Speed -tyylistä elokuvaa.
Oletko tosipelaaja tällä Vin Dieselin määrittelemällä asteikolla?
Nyt on isot rahat kyseessä.
Kas näin niitä kokoelmapelejä kannattaa tehdä. Ainakin melkein.
Star-Lord rokkaa kovaa. Kuuntele vaikka!
Tunnistaako sitä samaksi peliksi enää?
Kettuja maailmanlopun maisemissa.
Klassikkomatskua, ettemme sanoisi.
Siinä on erikoinen konsoli.
Ilmaispelattavaa rymistelypalloilupelailua, tarjolla just-heti-kohta.
Pelipaljastuksia, niitähän niitä on luvassa.