Petri Kataja
I am error.
Brutaalia menoa ja yksi räjähtänyt tajunta.
Pari asiaa The Last of Us Part II -kengässäni hiertää.
Hyvä uusi ominaisuus se vaan on hyvä uusi ominaisuus.
Videopelien parhaat hanurit, ne ovat täällä.
Märkä ja vetinen seikkailu.
Dishonored 2 se vaan toimii, edelleen.
Musiikki kuin luotu hämyisään, jazz-täyteiseen juomapaikkaan.
Koska saadaan päivitys uusille konsoleille, kysymmepä vaan.
Tuleva Tetris-elokuva näyttää upealta. UPEALTA.
Eurolla saa varsin pärisevän pelin!
Onkohan lupaa pyydetty etukäteen vai jälkikäteen?
Näitä asioita odotamme Final Fantasy VII:n seuraaviin uusioversioihin!
Kulttuurimatka männävuosien Japaniin se vain toimii.
Kannattiko pelata peli sataprosenttisesti, niin, kannattiko?