Tero Lepistö

Omakuva.jpg

Tero "TeRm0z" Lepistö on pyörinyt foorumilla vakituisesti vuodesta 2004. Vuoden 2010 tienoilla ylläpidon portit avautuivat aina yhtä kiitollisen moderointipestin kautta. Hiljalleen alkoi hivuttautuminen kohti arvostelupuolta, ja sittemmin enemmän tai vähemmän asiantuntevia artikkeleita onkin kerääntynyt jo enemmän kuin jaksaa laskea. Pelaaminen kuuluu edelleen tiiviisti elämään, vaikkakin arjen puristuksessa rakkaalle harrastukselle uhrattu aika pienenee vääjäämättä. Virtuaalimaailmoiden lisäksi suhtautuu intohimoisesti automaailman ilmiöiden seuraamiseen ja yleiseen viisasteluun.

Valitse näytettävät sisältötyypit

Arvostelu

Natseille nappi ottaan

Muutaman vuoden tauko toisen maailmansodan virtuaalinäyttämöiltä on tehnyt hyvää jo kertaalleen loppuun kulutetulle aihepiirille. Sniper Elite V2:n Natsi-Saksa tuntuu nimittäin yllättävän tuoreelta ympäristöltä modernin sodankäynnin ristitulessa.

Tero Lepistö
Arvostelu

Twisted Metal

Autoilua ja räiskintää yksissä kuorissa – hauskuuden pettämätön resepti?
Tero Lepistö
Arvostelu

F1 2011

Codemasters palaa vielä kerran kauden 2011 formulatunnelmiin.
Tero Lepistö