Halo- ja Destiny-kehittäjä Bungien Marathon on näillä näppäimillä pelattavissa viikon ajan ilmaiseksi
Se on sprintti, ei maratooni. Mutta vain viikon ajan.
Se on sprintti, ei maratooni. Mutta vain viikon ajan.
Bungie on aikeissa lopettaa Destiny 2:n pitkään jatkuneen sisältövirran.
Arvioiden mukaan Marathon on myynyt jo noin 1,2 miljoonaa kappaletta.
Pelaajat pääsevät kokeilemaan kahta tulevaa suurtuotantoa ensi viikonloppuna.
Bungie on päättänyt lykätä Marathon-räiskintänsä syyskuulle kalenteroitua julkaisua.
Bungie on paljastanut Marathon-pelikuvaa ja lisää yksityiskohtia.
Bungie julkaisi uuden kehittäjäpäiväkirjan odotetun Marathon-räiskintänsä tiimoilta.
Marathonin ohjaaja Joe Ziegler rupatteli pelistä lähes yhdeksän minuuttia kestävällä videolla. Zieglerin mukaan kehitystyö etenee edelleen mukavasti, vaikka pelistä ei ollakaan pukahdettu mitään sitten puolentoista vuoden takaisen julkistuksensa – pari konseptitaidekuvaa kuitenkin saatiin helpottamaan odotusta.
Destiny- ja Halo-kehittäjä heittää pihalle lähes viidenneksen koko henkilöstöstä.
Bungie on luvannut esitellä tulevaa Destiny 2 -laajennusta tiistaina, 9. päivä huhtikuuta.
Männä vuoden marraskuussa julkistettu The Final Shape oli alkujaan tarkoitus julkaista helmikuussa. Kaikki ei kuitenkaan mennyt aivan suunnitellusti, joten ilmestymispäivää jouduttiin siirtämään Destiny-fanien harmiksi jokusella kuukaudella – näillä näkymin The Final Shapen pariin päästään kesäkuussa.
Destiny 2:n viimeiseksi jäävän The Final Shape -laajennuksen julkaisu on siirtynyt useammalla kuukaudella.