Uutinen

The Witcher 3: Wild Hunt vuonna 2014

Jaakko Herranen
Witcher-pelisarjastaan tuttu CD Projekt on julkistanut virallisesti kolmannen osan sarjalleen. Kolmas osa kantaa nimeä The Witcher 3: Wild Hunt.

CD Projektin mukaan suuri haaste on tuoda avoimen pelimaailman elementtejä mukaan uuteen osaan ja tekijöiltä sanotaankin, että pelin maailma tulee olemaan 30 kertaa suurempi edellisosaan verrattuna. Kokoluokaltaan The Witcher 3 tulisi siis kilpailemaan Skyrimin kanssa. Peli pyörii CD Projektin uudella REDengine 3 -pelimoottorilla. Pelimekaanisesti CD Projekt lupailee selkeää kehitystä taika-, lähitaistelu- sekä taikajuomapuolella. Myös tarinan kerrotaan olevan monisyisempi. Pelin päähahmona jatkaa edellisestä osasta tuttu Geralt.

The Witcher 3: Wild Hunt ilmestyy vuonna 2014. Julkaisualustoista on toistaiseksi mainittu vain PC, mutta julkaisun ajankohdan perusteella peli julkaistaneen tuleville uuden sukupolven konsoleille PC:n ohella.
Xbox 360:n The Witcher 2 viivästyy
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.

Mahtavaa! Toivottavasti pelaamaan pääsee konsolilla samaan aikaan kun PC:lläkin.