Ensin olin ähhhh, sitten olin pyhhhh, mutta sitten totesinkin olleeni täysin väärässä
Onko tämä Marvel-peli hyvä vai ei, siinäpä oiva kysymys.
Onko tämä Marvel-peli hyvä vai ei, siinäpä oiva kysymys.
Metal Eden on hurjaa tykitystä, joka on kuitenkin tuttua ja turvallista alusta pitäen.
Full HD -resoluutio ja voimaa kuin pienessä pitäjässä.
Nyt olen nähnyt valon!
Aivoni ovat spiraalin sekoittamat.
Turtle Beach Stealth Pivot -ohjaimen konsepti on hämmentävä, mutta toimiva!
Videopeleihin perustuvia elokuvia ja sarjoja siintää horisontissa, halusi sitä tai ei!
Väittivät Dave the Diveria toissavuoden parhaaksi peliksi! En ole eri mieltä, mutta...
Nyt on se paras aika vuodesta The Long Darkille.
Olipa hyvä vuosi taas viihdebisneksessä.
Perinteinen katsaus menneeseen ja tulevaan.
Paha maku jää suuhun, sitä ei käy kiistäminen.