Uutinen

Batman palaa Arkhamiin 2013

Jaakko Herranen
Kriitikoiden ylistämä ja pelaajien rakastama Batmanin Arkham-sarja saa jatkoa jo kuluvan vuoden aikana.

Time Warnerin viime viikkoisen tuloskatsauksen yhteydessä talousjohtaja John K. Martin kertoi firman vahvasta panostuksesta pelirintamalle kuluvan vuoden aikana. Martin kertoi odottavansa Time Warnerilta taloudellisesti menestyksekästä vuotta 2013 ja kertoi tähän päästävän osaksi vahvan pelijulkistuksen avulla. Samassa yhteydessä Martin mainitsi, että peli ei ole enempää eikä vähempää kuin seuraava osa Arkham-sarjaan.

John K. Martin ei kertonut mille alustoille tuleva osa Arkham-sarjassa saapuu. Yksi vaihtoehto on luonnollisesti uuden sukupolven Microsoftin ja Sonyn konsolit, joiden on arvioitu saapuvan joulumarkkinoille. Ei myöskään tiedetä varmasti kehittääkö peliä Arkham Asylumista (2009) ja Arkham Citystä (2011) menestyksekkäästi vastannut Rocksteady Studios.
Batman: Arkham City Armoured Edition
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.

^ Miksi? Ai viimeisen lauseen perusteella. Tuohan ei ole vielä varmaa. Mutta jos tämän tosiaan tekee joku muu kuin Rocksteady, niin taitaa jäädä omallakin kohdalla peli kaupan hyllylle. Ellei sitten käy kummia, ja peli onkin erinomaisen hyvä, kuten Rocksteadyn Batmanit.