Uutinen

Overstrike on nyt virallisesti Fuse

Petri Leskinen
Insomniac Games julkisti virallisesti seuraavan pelinsä, neljän hengen yhteispelitilaan luottavan Fusen. Kuten KonsoliFIN uutisoi viime viikolla, kyseessä on aikaisemmin Overstrike nimellä kehitetty toimintaräiskintä.

Kun räjähdysherkkä, ulkoavaruudesta peräisin oleva energialähde, Fuse, päätyy vääriin käsiin, kutsuu CIA eliittiryhmä Overstrike 9:n hankkimaan sen takaisin. Ryhmä koostuu neljästä hyvin erilaisesta palkkasoturista, joiden ainoa tavoite on estää terroristiryhmän suunnittelema ydinisku.

Pelin traileri esittelee hektistä yhteistoimintaa, ja pelaajille annetaan käyttöön muukalaisperäisiä aseita ja varustepäivityksiä.

Fuse julkaistaan alustavasti maaliskuussa 2013 Xbox360:lle ja PlayStation 3:lle.
Overstrike on nyt virallisesti Fuse
Overstrike on nyt virallisesti Fuse
Overstrike on nyt virallisesti Fuse
Overstrike on nyt virallisesti Fuse
Overstrike on nyt virallisesti Fuse
Petri Leskinen

Vuodesta 2016 KonsoliFINin arvostelu- ja artikkelitoimitusta vetänyt indiepelien nautiskelija. Elokuvaharrastaja, suoratoistopalveluiden suurkuluttaja. Perheenisä ja Tottenham-fani.

Elikkä peli brändättiin uudelleen vakavamielisen geneeriseksi räiskinnäksi, ainakin näin ulkoisesti. Insomniac-henkisiä aseita siellä sentään näyttäisi olevan mukana.

Katoin uuden trailerin, meh. Katoin vanhan trailerin, hymyilin. Katoin uuden trailerin uudestaan, itkin.