Ubisoft kertoi vuoden 2010 E3-messuilla työstävänsä 3DS-käsikonsolille Assassin's Creed: Lost Legacy -peliä. Nimikkeen julkaisu on kuitenkin peruttu ja tuotoksen pääpiirteet on siirretty tulevaan Assassin's Creed: Revelations -peliin, joka ilmestyy marraskuussa PS3:lle ja X360:lle.
Assassin's Creed: Revelationsin juonesta vetovastuussa oleva Darby McDevitt paljastaa, että 3DS-pelin konsepti muuntui osaksi toista sarjan tuotosta. "Olette ehkä kuulleet Lost Legacy -pelistä 3DS:lle. Sen kehitys julkistettiin, mutta se tavallaan muuntautui täksi ideaksi" kertoo McDevitt viitaten Revelationsiin. Käsikonsolinimikkeen tarina olisi liittynyt Enzion matkaan salamurhaajien entiseen Masyaf-kaupunkiin, jonne matkataankin Revelationsin alkuvaiheissa.
Näin ollen Lost Legacyä on turha odottaa Nintendon käsikonsolille. Tämä ei toki sulje jonkin muun pelisarjan tuotoksen ilmestymistä 3DS:lle tulevaisuudessa. Salamurhaajahiippailua on kuitenkin luvassa Nintendon konsoleilla aikanaan, sillä Ubisoft on kertonut työstävänsä Wii U:lle Assassin's Creed -nimikettä.
Pelisarjasta yleisesti puhuttaessa McDevitt kertoi, että hahmojen tarina suunnitellaan hyvin jo etukäteen ennen uuden osan kehittämistä. Näin hänen mukaansa ei ole odotettavissa Lost-televisiosarjan tapaista juonenkuljetussa, jossa avataan enemmän juonikuvioita, kuin mitä niitä ehditään sulkea.
Lisää McDevittin mietteitä muun muassa pelisarjaan liittyvistä sarjakuvista voi lukea lähdelinkkiä klikkaamalla.
Assassin's Creed: Revelationsin juonesta vetovastuussa oleva Darby McDevitt paljastaa, että 3DS-pelin konsepti muuntui osaksi toista sarjan tuotosta. "Olette ehkä kuulleet Lost Legacy -pelistä 3DS:lle. Sen kehitys julkistettiin, mutta se tavallaan muuntautui täksi ideaksi" kertoo McDevitt viitaten Revelationsiin. Käsikonsolinimikkeen tarina olisi liittynyt Enzion matkaan salamurhaajien entiseen Masyaf-kaupunkiin, jonne matkataankin Revelationsin alkuvaiheissa.
Näin ollen Lost Legacyä on turha odottaa Nintendon käsikonsolille. Tämä ei toki sulje jonkin muun pelisarjan tuotoksen ilmestymistä 3DS:lle tulevaisuudessa. Salamurhaajahiippailua on kuitenkin luvassa Nintendon konsoleilla aikanaan, sillä Ubisoft on kertonut työstävänsä Wii U:lle Assassin's Creed -nimikettä.
Pelisarjasta yleisesti puhuttaessa McDevitt kertoi, että hahmojen tarina suunnitellaan hyvin jo etukäteen ennen uuden osan kehittämistä. Näin hänen mukaansa ei ole odotettavissa Lost-televisiosarjan tapaista juonenkuljetussa, jossa avataan enemmän juonikuvioita, kuin mitä niitä ehditään sulkea.
Lisää McDevittin mietteitä muun muassa pelisarjaan liittyvistä sarjakuvista voi lukea lähdelinkkiä klikkaamalla.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Wiin ilmiö toistuu taas: Julkaisussa luvataan huimaa third party tukea, lopputulos kasa minipelejä tai todella surkeita käännöksiä.
Taitaa olla sama edessä kuin nykyisellä sukupolvella, Nintendolle ostan Mariot, Zeldat ja osan Metroidesta ja 95% peliajasta vietetään Pleikkarin kanssa.
@kepeli, no oliko kenellekkään yllätys? Wii U:n kanssa tulee käymään yhtä ohrasesti... Kun Microsoft enemmin (ehkä jopa ensi vuonna) ja Sony myöhemmin julkaisevat uudet tehokonsolinsa, niin Nintendo tulee olemaan Wii U:n kanssa olemaan siinä samassa tilanteessa kuin nyt Wiin kanssa.
Ja kyllä se on niin että jatkossakin 90% ajasta tulee kulutettua PC:llä ja Boxilla, PS3:n exclusive pelien parissa loput ja Nintendon konsoli jää kauppaan.
Kepeli, kunpa Wiin kaltainen ilmiö toistuisikin 3DS:llä! Wiin kaltainen pelivalikoima olisi todella tervetullut 3DS:llä nyt.
Mahewcoron kanssa vähän samoilla linjoilla. Se on ihan sama mitkä valtavirtapelit jäävät 3DS:lle tulematta. Jos 3DS edes puoliksi samaan pystyy kuin mihin DS on jo pystynyt niin loistava homma! Toisaalta eipä edes DS näytä olevan mihinkään kuolemassa, joten hankalampaa saattaa olla ^^;
"Mahewcoro - Kepeli, kunpa Wiin kaltainen ilmiö toistuisikin 3DS:llä! Wiin kaltainen pelivalikoima olisi todella tervetullut 3DS:llä nyt."
Kyllä itellä Wii kerännyt pölyä Galaxy 2:sta saakka. 3DS:llä melkeen eniten tullut pelattua DS:n Giana sistersiä. Parempi kuin Mario, kuten jo 8bit aikaan :)
Kyllä Pleikalla yhteenlaskettu peliaika itsellä ollut noin 20 kertainen Wiihin verrattuna.
http://kotaku.com/5822519/whats-with-all-the-cancelled-3ds-games