Uutinen

Wipeout-kehittäjiltä tulossa uutta?

Oliver
Sonyn Studio Liverpoolin uusi työpaikkailmoitus antaa olettaa, että Wipeout-futukaahailuista tunnetulla tiimillä on tekeillä jotain uutta.

Hommiin haetaan johtavaa äänimiestä vielä ilmoittamattoman AAA-tason PS3/Vita-pelin kehitykseen. Tehtäviin kuuluu muun muassa suunnitella ja ohjata äänimaailman kehitystyötä ja mukana on dialogia, ääniefektejä sekä musiikkia.
Sony sulki WipEout-studionsa?

No mutta Wipeouteissa ei ole dialogia kuultu, joten sen puolesta tiimi on ehkä uusilla vesillä. ;)

Niin no, "kuuluttajan" "Three, two, one, GO!" tai -huudahdukset eivät kieltämättä käy dialogista.

Liekö ikinä edes tehneet mitään muuta WipEouttien lisäksi? :P

@Execta: "Stick to what you're good at"... Tekihän ne ainakin muutaman F1-pelin, vielä kun Sonyllä oli niihin lisenssi vuosituhannen alussa.

Tämä on taas näitä peli-firmoja joilta voisin ostaa mitä vain. Wipeoutit pelattu ja nautittu useampaan otteeseen, joten innolla odotetaan mitä on tulossa

Eikös Team Buddies ollut samoilta tekijöiltä PSOne aikana?
Jatkoa kiitos.