Uutinen

Vuoden 2006 Virtual Console -pelit vahvistettu

Guardian Viper
Nintendo on vahvistanut Eurooppaan saapuvan vuoden loppuun mennessä 31 peliä ladattavaksi Wiin Virtual Console -palvelun kautta. Wii-kauppakanavalta ladattavat pelit tallentuvat sisäiselle flash-muistille ja ilmestyvät automaattisesti konsolin kanavavalikkoon, josta pelien pariin pääsee vaivattomasti. Maksuvälineenä toimivat Wii-pisteet, joita voi ostaa Wii-kauppakanavalta luottokortilla tai vastaavasti valtuutetuilta jälleenmyyjiltä.

Nintendo Entertainment System

  • Baseball
  • Donkey Kong
  • Donkey Kong Jr.
  • Ice Hockey
  • Mario Bros.
  • Pinball
  • Soccer
  • Solomon's Key
  • Tennis
  • The Legend of Zelda
  • Urban Champion
  • Wario's Woods
  • Super Nintendo Entertainment System:

  • Donkey Kong Counrty
  • F-Zero
  • SimCity
  • Nintendo 64

  • Super Mario 64
  • Sega Mega Drive:

  • Sonic the Hedgehog
  • Altered Beast
  • Golden Axe
  • Columns
  • Gunstar Heroes
  • Ecco the Dolphin
  • Space Harrier II
  • Toe Jam & Earl
  • Ristar
  • Dr. Robotonik’s Mean Bean Machine
  • Turbografx (PC Engine)

  • Bonk’s Adventure
  • Super Star Soldier
  • Victory Run
  • Bomberman’93
  • Dungeon Explorer
  • Vuonna 2006 julkaistavien Virtual Console -pelien hinnoittelu menee seuraavanlaisesti: NES-pelit maksavat 500 Wii-pistettä kappale (n. 5€), Turbografx-pelit 600 Wii-pistettä (n. 6€), SNES- ja Mega Drive -pelit 800 Wii-pistettä (n. 8€) ja N64-pelit 1000 Wii-pistettä (n. 10€). Vuonna 2007 julkaistavien pelien hinnat saattavat vaihdella.

    Kaksi miljoonaa Wiitä jo valmiina

    Golden Axe ja Ice Hockey kyllä tulisi ostettua Wiille, voisi vähän fiilistellä.

    Sitten kun joskus hamaassa tulevaisuudessa rupean Wiin omistajaksi, niin Ice Hockeyhan on ehdottomasti hommatava virtuaalikonsolille. Edelleen paras ja ainoa hyvä maailmankaikkeuden historiassa julkaistu jääkiekkopeli.

    Kyllä olisi luksusta hakata Ice Hockey:a kavereiden kanssa verkossa :D