Ubisoft on listannut alkuvuodesta ilmestyviä Nintendo-nimikkeitään, joihin lukeutuu aiemmin paljastettujen tuotosten lisäksi neljä uutta Wii-peliä, kuten PS2:lta Nintendon konsolille kääntyneet Driver: Parallel Lines ja Brothers In Arms: D-Day. Ilmoitetut pelit ovat näillä näkymin ilmestymässä maaliskuun paikkeilla.
Brothers In Arms: D-Day
Cosimic Family
Driver: Parallel Lines
Spelling Spree
Prince of Persia: Rival Swords
Teenage Mutant Ninja Turtles
Blazing Angels
Rayman: Raving Rabbids
Mind Quizz
Dogz 2
Brothers In Arms: D-Day
Settlers 2
Teenage Mutant Ninja Turtles
Wii:
DS:
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
DS:n peleistä kiinnostaa ainakin Settlers2(!),Brothers in Arms: D-Day(Toivottavasti toteutettu hyvin ja vielä paras DS:n FPS.) ja Rayman saattaa olla hubaa.
Pari ihan mielenkiintoista peliä wiille tulossa ubilta. Toivottavasti... :D
Prince of Persiasta tulossa nyt heti uusi peli, vaikka juuri lyötiin ekat hype-kuvat liikenteeseen? Edellytykset huitaistuille tekeleille jälleenkerran korkealla.
Eikös tuo Prince of Persia ole vain käännös jostakin PS2:lle julkaistusta sarjan pelistä.
Prince of Persia: Rival Swords on käännös trilogian päätösosasta, The Two Thronesta.
plääh lisää juostenkustuja porttauksia ps2:lta käännetyillä pelimoottoreilla.
hohhoijaa