Uutinen

Ubisoft esittelee uutta Snowdrop-pelimoottoriaan

Jaakko Herranen
Viime vuoden E3-messuilla Ubisoft kohahdutti yleisöä varsin näyttävällä Tom Clancy's The Division -pelillään. Juuri julkaistussa videossa suurennuslasin alle päätyy peliä pyörittävä Snowdrop-pelimoottori.

Moninpeliräiskintää tarjoava The Division on paraikaa ruotsalaisen Massive Entertainmentin kehitystyön alla. Videon perusteella Snowdrop tarjoaakin pelille todella näyttävät puitteet.



Ubisoftin ja Massiven kunnianhimoisena tavoitteena on saada The Division kauppojen hyllyille kuluvan vuoden aikana. Alustiona toimivat näillä näkymin PC sekä Xbox One ja PlayStation 4.
Ubisoft esittelee uutta Snowdrop-pelimoottoriaan
Ubisoft esittelee uutta Snowdrop-pelimoottoriaan
Ubisoft esittelee uutta Snowdrop-pelimoottoriaan
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.

Mahtavan näköistä. Koin pienen nostalgiatripin, kun huomasin, että Massive-lafka duunas aikoinaan Ground Controlit, jotka olivat upeannäköisiä 3D-RTS:iä. Sopii odottaa hienoa kokemusta!