Uutinen

State of Decay laajenee perjantaina

Jaakko Herranen
Undead Labsin viime vuonna julkaistu, pääsääntöisesti kiitosta kerännyt State of Decay saa Lifeline-lisäosansa jo kuluvan viikon aikana.

Lifeline seurailee Greyhound One -sotilasryhmittymän edesottamuksia zombien valtaamassa Danforth-kaupungissa. Uuden tarinan lisäksi lisäosa tuo jo valmiiksi massiivisen kokoiseen peliin peräti neljän neliökilometrin kokoisen ennennäkemättömän alueen. Eläviä kuolleita voi teurastaa myös uusin asein.



Lifeline julkaistaan Xbox 360:lle toukokuun 30. päivä. PC-puolen julkaisuajankohta ilmoitetaan myöhemmin.
State of Decay laajenee tulevana perjantaina
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.