Uutinen

Sonylta hämmentävä Move-ohjainpatentti

Oliver
Sonyn patenttianomuksista on tällä kertaa putkahtanut julkisuuteen Move-liikkeentunnistusohjaimen lisävaruste, joka näyttäisi muuttavan ohjaimen ehkä hiukan Xbox 360:n langattoman Speed Wheelin kaltaiseksi.

Sen lisäksi Move-lisälaitteen kahvat taipuvat suoriksi, tehden ohjaimesta jotain ohjaustankoa vastaavaa. Lisälaitteesta löytyy lisäksi ainakin yksi analogitatti, sekä ilmeisesti symbolinapit.

Nähtäväksi jälleen jää, saapuko laite joskus markkinoille, vai jääkö se monen muun härvelin tapaan patettitoimiston arkistojen kätköihin.
Sonylta hämmentävä Move-ohjainpatentti
Sonylta hämmentävä Move-ohjainpatentti
Sonylta hämmentävä Move-ohjainpatentti

Miksei noiden kahvojen tilalla voisi vain käyttää noita Navi-ohjaimia?

^ ^ ..se on luultavasti jo patentoitu..nyt halutaan varmistaa, ettei kukaan venkoile tuosta ulos kikkailemalla..

Miksi kukaan haluaisi käyttää tuota oikean rattiohjaimen sijaan?

Execta: Yksi Move + kaksi Navia = kolme ohjainta. Pitää siis muistaa, että jokainen Navi-ohjain varaa yhden ohjainpaikan. Tämä Move GT Racer näkyy Pleikkarille vain yhtenä ohjaimena.

Humpuukia. Kehittäisivät mielummin liiketunnistuspalikat, jotka pystyy yhdistämään yheksi padiohjaimeksi.