Uutinen

Reddit-yhteisö matkaa Xbox Onelle

Jaakko Herranen
Verkkoyhteisö Reddit levittäytyy Xbox Onelle, kertoo Larry "Major Nelson" Hryb blogissaan.

Lukemattomista internet-meemeistä vastuussa oleva Reddit sisältää Xbox Onella kaikki selaimesta tutut toimintonsa. Käyttäjä voi selailla kommentteja, vastailla niihin tai äänestää haluamiaan viestejä. Sovellus tukee myös gif-tiedostojen pysäytystä ja kelausta. Jopa viesteihin upotetut Youtube-videot pyörivät suoraan sovelluksen sisällä.

Larry Hryb julkaisi blogissaan sovellusta esittelevän videon.



ReddX-nimeä kantava Reddit-sovellus on toistaiseksi saatavilla ainoastaan Pohjois-Amerikassa. Xbox One julkaistaan Suomessa 5. päivä syyskuuta.

Xbox Onesta voi käydä keskustelua KonsoliFINin foorumilla.
Reddit-yhteisö matkaa Xbox Onelle
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.