Uutinen

PlayStation 4 kauppoihin marraskuussa

Harri Hartikainen
Sony on julkistanut PlayStation 4:n julkaisupäivän Gamescom-messuilla pidetyssä lehdistötilaisuudessa. Seuraavan sukupolven PlayStation-pelikonsoli saapuu kauppojen hyllyyn Suomessa marraskuun 29. päivä.

Suomessa konsolin myyntihinta on 449 euroa. Osa konsolia ennakkomyyvistä kaupoista on ilmoittanut myyneensä julkaisuun varatun kiintiönsä loppuun.
E3 2013: Sonyn E3-pressitilaisuus, PS4 399€ jouluksi

Ou jeah! Hienoa, vaikken tätä konetta osta, kuin ehkä vuoden päästä. Onpahan sitten ainakin jotain pelattavaa.

Oma tilaus sisällä toukokuusta, next gen here we come!

wsu69: Kuten huomasit, on hinta Suomessa 50 euroa Sonyn antamaa suositushintaa korkeampi. Yksi syy tähän on se, ettei Sony tuo pelikonsolia itse Suomeen, vaan välikätenä toimii Nordisk Film. Tämä nostaa konsolin hintaa valitettavasti.

No onpa helvatan reilua tuo Suomilisä... Riippumatta siitä, että koneet tulee välikäden kautta. Tulee silmään kustu olo.

Kohtahan se kone jo tulee! Tulee kiire pelata PS3 pelit pois jaloista!

Suomilisälle ei mitään voi. Mitäs ollaan syrjäinen pieni maa.