Uutinen

Peliale pyörähti käyntiin

Petri Kataja
Tänään on pyörähtänyt käyntiin valtakunnallinen pelialan alennusmyyntikampanja, joka kestää kolme viikkoa aina heinäkuun 15. päivään asti.

Ale on järjestetty Suomen peliohjelmisto- ja multimediayhdistys FIGMA ry:n ja sen jäsenyritysten, sekä pelikauppojen yhteistoimin. Alennusmyyntien ajankohdaksi haarukoituivat tälläkin kertaa juhannuksen jälkeiset viikot, jolloin kuluttajilla on aikaa pelien ostamiseen sekä pelaamiseen.

Alennusprosenttien lupaillaan olevan vähintään 20% ja parhaimmillaan 70%. Alennusvasaran alle päätyneitä pelejä ja niitä myyviä kauppoja voi tutkailla tarkemmin kampanjan kotisivulta (klik).
Peliale pyörähti käyntiin
Petri Kataja

I am error.

useat pelit ollu jo tähänkin asti noilla hintaa myynnissä joten mistään alennuksesta on kyllä huono puhua

Briteistä/ahvenanmaalta tilaavana tottuneelle nuo hinnat on aika rajuja edelleen. kalliit on verot.

En ilmeisesti oo ainoa kenen mielestä noi alennukset on ihan sika hintasia vieläkin.. oisin toivonut jotain 10-15€ pelejä niitä viitsii jopa ostaakkin.. 39€ tai 29€ peli ei vielä kuulosta mitenkään kauhean halvalta. ellei kyse ole jostain 2vko sitten julkaistusta AAA pelistä..