Uutinen Xboxilla myyntivaikeuksia? 18.12.2001 00.00 — kani Huhumylly käy: Microsoftin Xboxin ensimmäistä Suomen julkaisuerää ei ole vielä saatu kauppiaille täysin myytyä, huhujen mukaan Microsoft myös pakkomyy kauppiaille ylimääräistä sälää koneiden mukana. Jollei sälää ota myyntiin, ei saa koneitakaan. kani Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.