Uutinen

Uutta konseptitaidetta Destinystä

Jaakko Herranen
Halo-sarjan vetovastuun muille jättänyt Bungie esittelee uutta Destiny-avaruuseepostaan uuden konseptitaiteen kera.

Valtaosassa kuvista voimme ihailla ihmiskunnan jälkeensä jättämiä raunioituneita maisemia ja rakennuksia, mutta mukana on myös eri rotuja esitteleviä hahmomalleja. Kaunis kuvapläjäys on katseltavissa uutisen ohessa.

Pelaajat vapautetaan Destinyn laajaakin laajempaan, alati kehittyvään maailmaan ensi vuoden aikana. Alustoina toimivat näillä näkymin PlayStationit 3 ja 4, sekä Xbox 360. Myös muut tulevan sukupolven konsolit saanevat pelistä oman versionsa.
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Uutta konseptitaidetta Destinystä
Jaakko Herranen

Olen voittanut Punch-Outissa Mike Tysonin monta kertaa ja pelannut Ecco the Dolphinin läpi, olen siis ansainnut paikkani KonsoliFINin ylläpidossa tai oikeastaan missä vain ylläpidossa ikinä. Moneen muuhunkin paikkaan on tullut kirjoiteltua, niin Pelaajaan kuin Tiltillekin, arvosteluja ja uutisia – viimeksi mainitut ja pelimaailman seuraaminen muutoinkin on kuitenkin se omin juttuni.

Mjoo-o, hyvältä näyttää. Toivottavasti itse peli on sitten hypensä veroinen. PS4:lle tulee varmasti ostettua.

Hyvältä näyttää joo, mutta voisi sitä pelikuvaakin jo pikkuhiljaa tulla.