Lukijan arvostelu

Grand Theft Auto V

CharGasM

Mahtava peli kaikin puolin oli ja tekemistä riittää. Saints row tyyppistä alueiden valtaamista saisi vielä olla, mutta eipä näissä mitään omaa jengiä olekkaan.