Lukijan arvostelu

Grand Theft Auto IV

Janne Kauppinen

Kaikesta upeasta huolimatta, lievähkö pettymys. Silti kokemisen arvoinen ja hieno peli!

Janne Kauppinen

Peliharrastaja, joka suhtautuu lajiin intohimoisesti ja haluaa jakaa kokemansa muille.